nedeľa 23. októbra 2016

Neo cheesecake s javorovým sirupom

Cheesecaky dobrota, ktorá mi prirástla k srdcu. Tvarohový - syrový koláčik k rannému čaju alebo k poobedňajšej coffee. Keď počujem cheescake hneď mi hlavou prebehne kaviareň. Veď azda chees. nechýba v žiadnej rovnako ako Marlenka :D Tak tú som raz chcela piecť ale akosi sa mi zdal postup zdĺhavý a ani neviem prečo, no nechala som to tak. Možno nabudúce - určite :)) No naspäť k môjmu Neo.



Potrebujeme:    225g Neo sušienik
                         150g roztopeného masla
                         500g tvatohu / jemný hrudkový
                         3 banány
                         2 lyžice medu
                         4 lyžice javorového sirupu
                         3 vajcia
                         vrecko mrazených černíc
                         3 lyžice hnedého cukru
                         + podľa chuti javorový sirup

Sušienky rozdrvíme, premiešame s maslom a vystlieme zmesou tortovnicu a dáme do chladničky. Medzitým pripravíme krém. Premiešame tvaroh s rozmixovanými banánmi na kašu, pridáme med a sirup. Na záver pridáme sneh z bielok. Vylejeme na sušienkový základ a pečieme cca 30min - 170°

Keď  zmes trochu vychladne na panvici zohrejeme černice posypeme cukrom a dochutíme javorovým sirupom. Vylejeme na korpus a necháme odstáť aspoň niekoľko hodín najlepšie cez noc :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára