piatok 29. júla 2016

GraviFit


Predtým ako som otehotnela prvý krát som si občas zacvičila zopár cvikov  na brucho, trochu posilovala ruky. No ako som otehotnela postupne som od cvičenia upustila. Po pôrode hneď :" Skončí 600nedelie a idem na to!!! Škoda len že toto predsavzatie mi vydržalo len pár dní. Tak dobre, skúsila som to o pol roka neskôr, lebo však išlo leto trebalo sa dať do formy . Ale zas len pár dní a cvičeniu koniec. Môj muž na vetu : "Ale od zajtra fakt začínam!!!." reagoval smiechom. A ani sa nečudujem. Snažila som sa nakopnúť tým, že každý deň necvičenia odložím 1€ :D no skôr by som sa za ušporené peniaze dostala na dovolenku ako sa dokopala k cvičenou.
A nepomohlo ani:" Kým nezačnem cvičiť, nič si na seba nekúpim. ( na toto predsavzatie som veľmi rýchlo zabudla :D )

No čas išiel ďalej od môjho NEcvičenia uhelo niečo cez dva roky. A ja som zas TEHULKA!!! :-) A nastal čas na ďalšie predsavzatia do cvičenia. Samozrejme, že hneď po 3mesiacoch prišla veta a tak idem cvičiť - no skutek utek.
Až... až jedného krásneho dňa mi prišlo upozornenie od MK testuje. Hľadali sa tehulky, ktoré budú testovať cvičenie s GraviFit!!! :) Nemohla som sa nezapojiť.  A čo by som ani vo sne nečakala - vybrali ma! Ešte v ten deň som si zabehla kúpiť Fit loptu a pustila som do  cvičenia. 

GraviaFit je centrum pre cvičenia pre tehulky a aj centrum predpôrodnej prípravy. Centrum sídli v hlavnom meste a patrí medzi tie NAJ! Keď mi prišla pošta s tým, že testujem GraviFit už som aj plánovala cestu do BA. No to nebolo vôbec potrebné. A prečo? Pretože GraviF. ponúka ONLINE CVIČENIA v pohodlí domova. :) Myslím,že rovnako ako ja to ocenia mamičky, ktoré už doma dieťa majú a vďaka online cvičeniu nie sú časovo viazané na presnú hodinu. Jednoducho si cvičenie pustia keď majú čas, chuť a náladu. A nemusia sa obávať či to stíhajú a čo ostatné členstvo rodiny. Nepochybnou výhodou je aj možnosť si zacvičiť kdekoľvek vás to napadne!!! Nie len pred telkou ale aj doma na záhrade, vonku v lese, na pláži na dovolenke! 
Keď som čakala malú hľadala som kluby pre tehuľky v okolí môjho mesta, neúspešne. Preto pre nás cezpoľné je fantastickou výhodou možnosť cvičenia online. 
Jedinou nevýhodou je možno to, že nad sebou nemáte trénera, ktorý by vás usmerňoval - no zas na druhej strane nejde o také cviky, ktoré by sa bez neho nedali zvládnuť :) 
Mňa osobne najviac dostala Joga už kedysi dávno som ju cvičila :) Ale každému sadne niečo iné. 
Pravdou však zostáva, že pohyb v tehotenstve je veľmi dôležitý. A ak to zdravotný stav dovoluje, je fajn nájsť čas pre seba a svoje bruško :) užívať si tu intimitu pri cvičení... Len ja a bábo.
A možno viaceré ani netušíte, že cvičenie teda zpevňovanie svalstva znižuje tvorbu strií a taktiež napomáha lepšiemu pôrodu. Teda nečakajte bezbolestný pôrod, to vôbec nie :D Ale ak budete fit - všetko pôjde ľahšie

A potom.. nie je fajn cítiť sa fajn a fit aj počas tehotenstva?! ;) 
Mňa cvičenie nakoplo, zrazu cítite ako všetko neochabuje ale naopak pevnie!!! A to vás donúti pustiť si ďalšie video! :*

https://www.gravifit.sk/

Touto cestou chcem poďakovať ModrémuKoníku teda MKtestuje, za fantastickú možnosť testovať cvičenie s gravifit!!!! :) A GraFit ste SUPER!!!!

Pri jednom cvičení mi s fotoaparátom asistoval môj manžel :) A Zoja a Tristan .... :))) 













 Lebo pitný režim je dôležitý :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára