streda 6. januára 2016

Winter cosmetics

Príjemný sviatočný deň prajem všetkým! Veľmi dlhú, dlhú dobu som tu nebola. Ale dnes som si konečne vyhradila čas pre blog :)
Dnešný príspevok bude o kozmetike, tej Vianočnej.
Keďže Ježíšek vie, že ja také môžem.

Včera mi dorazil balík z očnými tieňmi. Objednávala som si ho, myslím deň pred štedrým dňom, takže som bola prekvapená ako rýchlo sa mu podarilo doraziť.
So značkou CLARINS, čo sa očných tieňov týka, skúsenosti nemám preto som zvedavá ako sa osvedčia. Pred Vianocami som robila veľkú generálku a vyhodila som "maľovatká" takže som aspoň trošku vyplnila prázdne miestečko.



Ďalšou novinkou je šampón od REVLON vyživujúci vlasy a Iron balzam, chrániaci vlasy pri žehlení a k tomu aj cestovná žehlička, ktorá sa naozaj šikne do kufra. ;)
Šampón chráni a vyživuje zničené vlasy a chráni pred ďalším poškodením. Ps: Prenádherne vonia!




A samozrejme bezpodmienečne a neodlúčiteľne Yves Rocher :* Každoročne prichádza s limitovanou Vianočnou edíciou. Tento rok sa niesla v znamení vanilky.
A ako inak vonia geniálne.
Samozrejme nedá sa zabudnúť na stálice ako Olivové mlieko, Levanduľové mlieko, Aloe sadu či mini sprcháčiky ... Tento rok ma prekvapili sady zabalené do misiek na koláče. Ale ja som bol len Ježíškov posol a darčeky si našli svojho majiteľa :*


Poslednou, pre mňa úplnou novinkou bola sada, myslím od Rakúskeho výrobcu. Krásna snehová so špongiou a guľôčkami do vane! Ani neviem kedy naposledy som ich mala. Už sa na ne teším!!! :-*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára