streda 6. januára 2016

Pink girl

Ružová symboluje nežnosť, krehkosť. V obľúbenosti ju majú romantické duše a nepochybne väčšina blondínok. Vyjadruje nežnú dievčenskosť a vraj upokojuje. Má antistresové a antidepresívne účinky. Takže ak vás chytí hnev či stres nahoďte sa do ružova. :) Ružová je samozrejme aj mojou obľúbenou farbou no už dávno nie ako kedysi. Keď si ja spomeniem, že som niekedy tvrdila, že by som brala aj ružové auto??!!! :-O Nie, to teda určite nie! Ale zas lepšie ružové ako žiadne ;) Veď by som si ho "prekarbónovala" :-D No ja som spokojná s mojou zelenou maličkosťou! :)) Ale od auta k šatám.
Zas tie huňáče moje. Na zimu pre mňa ako stvorené. A s mojim starým, no stále dobrým ružovým kabátom Like a little pink girl nepochybne to zaklincovali ružové rukavice.
No dávno som nebola takto "doružova". ;)






.












Dress F&F Heels F&F Bag NY 

Vraj ružová tlmí chuť do jedla tak si ju poďme navrátiť. 


Ale toto už moje dielo nie je. Aj by som povedala kto mi to ukuchtil no ešte by závideli akého mám ja šikovného muža :*















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára