piatok 13. novembra 2015

Everything shadows

Ahojte. Dnešný príspevok s názvom Everything Shadows sa nesie v tomto duchu preto lebo to zas bude všetko dokopy :)
Včera sme boli na nákupoch a povybavovať čo bolo treba, veď viete ako to chodí. Zašli sme do potravín kde som bola svedkom bizarnej situácie :D
Predavač pri pulte vydával peniaze, ktoré dal priamo do ruky staršiemu pánovi. No a čo ten robil ...
Začal na predavača kričať, že čo si to dovoľuje a ako si to predstavuje. A že má vyhradené miesto pri pulte, kde má peniaze položiť a nie mu ich dávať do rúk. Že kvôli nemu môže prísť o ruky ak na neho prenesie nejakú chorobu ... No rozum sa zastaví :D Predavač mu nato odpovedal, že v poriadku a ak chce nech sa ide sťažovať. A on mu nato, že už bol minule :D Ako dobre, ak je mu to nepríjemné - chápem ale takto ziapať?! Dá sa to predsa povedať s kľudom ... Síce neštudujem medicínu, no myslím, že ak by bol takto vážne chorý to, že peniaze mu nedá priamo do ruky by ho pred tým nezachránili, keďže už ich predavač chytil. Ale to len tak mimochodom ... veď čo by sme chceli. Všetci sú tu na seba takí "milí" ....

Dnes som na obed pripravila pečené brav. koleno! Tak to je nebíčko <3 Ja to tak môžem. Dokonalé.
Ak už nič iné, isto sa vám zbierajú slinky pri pohľade na túto fotku!



Okrem toho som upiekla Banánový koláč. Úplne jednoduchý, receptom podobný bublanine. Taký ku kávičke na piatkový večer.
No a v chladničke sa už "chladí" chobotnica, tak som zvedavá aký recept zajtra vyčarím :) Ak sa zadarí, určite sa oň podelím.





Ako som už spomenula, boli sme na nákupoch a ja som si s nich priniesla nové-krásne čižmy!
Kúpila som si ich v CCC. Super sedia a sú také ľahučké ako pierko. Ako pôvodne som do obchodu vošla s tým, že chcem jedine na nízkom podpätku. A vyšla som, Áno presne s týmito krásnymi na vysokom .. Ach, ako ja ľutujem svoje nôžky.
Naozaj, ženy myslime na seba ! :D


Okrem týchto lások som si kúpila aj "bagandže". Jedny doma mám a sú super či kvalitou, či štýlom :)
Tieto som si kúpila ale cez víkend - v Poľsku!


Dlho,dlho som sa chystala si kúpiť "deku" Tú čo majú teraz všetci a všade :) A tak som si ju kúpila a tak sa z nej teším. Farebná, teplá - taká dokonalá akú som chcela.
A tigrovaný šál, veď aj ku kočíku treba ladiť :)


Hmm a táto kráska nie je moja. :) Darček, ktorý na niekoho čaká ... :)


Ešte tak narýchlo ootd#





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára