nedeľa 26. júla 2015

What new?

Ahojte, prepáčte dlhšiu dobu som sa tu neukázala. Takto cez leto mám akosi viac práce a boli sme aj na dovolenke minulý týždeň :) Ale už som späť, plná síl ! :) Takže môžme začať!!!
Nový post bude o .. povedala by som, že o všetkom možnom .
Tento september ideme na svadbu, veľmi sa teším, pracujem preto na tom aké šaty si kúpim. Neviem sa rozhodnúť. Pôvodne som chcela červené ale dozvedala som sa, že to bude farba družičiek, takže som od nich upustila a rozhodla som sa pre staro-ružovú aj keď ešte stále váham. Včera som si dvoje vyskúšala no smola nad smoly, nemali moju veľkosť. V pondelok mi budú volať a dovezú moje číslo, som preto zvedavá. Čo na ne poviete? ( ospravedlňujem sa za kvalitu )

Hello, so excuse me because I wasn't here for a long time. It´s summer and suddenly I have so many work and I was on holiday last week but now I´m back! :) So let´s get start it!
New post will be about... I think about everything. This september we are going to the wedding and I have a dilemma which dress I must buy . I can not decide. Originally I wanted the red but I heard that it will color the bridesmaids so I dropped them. Yesterday I saw dress which were so beautiful but in the shop have not my size.Do you like it? I love this color, old pink. :-* (sorry for quality )




Milujete letné výpredaje ? To je moja parketa! Som šopaholička a toto sú moje úlovky teda, časť z nich :)
Love you summer sales? It's my parquet. I'm shopaholic and here are my catch thus, part of them! Love you shops ! :D














Už som napísala, že sme boli na dovolenke. Asi som už spomínala, že môj manžel je rybár takže sme boli na rybách. Zbožňujem ten čas pokoja keď si sadneme ku brehu a počujme hlas vĺn.

Minulý rok som darovala môjmu drahému čln. Tento rok mal premiéru.

I wrote that we were on holiday and my husband is fisherman so we were on fish. I love this time, time of repose, when we sitting on the shore and hear voice of waves.

Last year I gave my husband for birthday a boat. This year had premiere.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára