streda 24. júna 2015

Random

Ahojte. U nás dnes upršaný deň :-) Ale nevadí, aspoň som si konečne sadla za počítač a môžem pracovať na tomto príspevku :-) Inak v chladničke sa už marináduje údený kapor. Poviem vám, že som ešte údeného kapra nemala možnosť vyskúšať, takže dnes má premiéru. Vonia ale nádherne !!! Mňam, teším sa ! :)
Posledný týždeň si doslova žijem v jahodovej krajine :D Skoro každý druhý deň kupujem jahody a vymýšľam čo s nimi. Dokopy som už kúpila asi 12kg! Najskôr som spravila Jahodovú marmeládu, potom som zopár zavarila ďalej som spravila Jahodový džem s kúskami jahôd a Jahody na víne. A nedá mi nespomenúť, že zopár ich bolo aj u nás v záhradke. Takže aj tie poputovali do kompótu.
Musím ale upiecť aj jahodový koláč veď to by bola hanba neurobiť ho! :)
Keď sme už ale pri kuchynskej téme, kúpila som si nové bylinky Curry / Kari. Vždy som používala len sušené z obchodu, takže sa teším keď ho najbližšie použijem. No a v predchádzajúcom príspevku ste si iste všimli recept na bazový sirup, ak nie tak kuk - tu . Takže tento rok experimentujem aj s bazou. Mám už čistý Bazový sirup, Bazovo - Mätový a Bazovo - Medovkový! A chutia super!

Okrem produktov od Lupčik Mary Kay som tento mesiac nemohla nezájsť do Yves Rocher. Kúpila som si odličovaciu micelárnu vodu, tú čo vždy ale taktiež pleťovú vodu. Ono to v podstate ani nie je voda. Obsahuje extrakt AloeVera takže aj konzistencia je veľmi podobná ako dužina tejto rastliny. Vodu si preto nemusíte nanášať na tampón ale rovno na prsty a môžte premasírovať vašu pleť.
A v neposlednom rade Nechtíkový krém. Vonia nádherne! Je určený na dennú a nočnú starostlivosť o pleť. Obsahuje čisto len 100% Nechtík.




Minulý týždeň som si objednala tento krásny náramok je to ručná práca a je krásny, teda pre mňa určite :) Páči sa vám?


Čerešnička na záver. Pred už skoro dvoma týždňami sme mali dvojročné výročie od našich zásnub a môj manžel mi daroval krásne náušnice :)
Na naše dvojročie sme si pochutili na grilovanom sumcovi. Bol, že parádny! :)







Dnes som ešte tak narýchlo, ku kávičke :)

Curry :)


Ešte prikladám fotku z líčenia :) Majte krásny deň... Pááá :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára