sobota 13. júna 2015

Mary Kay - Lupcik

Ahojte, prajem krásny a horúci vikend.  :-) Dúfam, že všetci relaxujete respektíve, máte nejaký skvelý program. Určite viacerí z vás práve nadávate na tieto horúce dni, no užívajme si ich kým sa dá!  Nikdy nevieme kedy nás prekvapí ďalší upršaný týždeň.

Ale naspäť v čase. Štvrtkové popoludnie som trávila v príjemnej atmosfére salónu Mary Kay pod rukou veľmi šikovnej poradkyne Lupčik :-)) ! Musím povedať, že toto bola moja prvá návšteva v salóne M.K. a musím taktiež dodať, že zďaleka nie posledná! Už len kvôli pokojnej atmosfére, ktorá v salóne vládne a navodí vám super náladu po ťažkom dni, nehovoriac o rozmaznávaní pod rukami šikovnej Lubky. Ja som absolvovala takzvanú " Hodinku krásy " . Teda hodinku kde mi Lubka na základe jednotlivých otázok zhodnotila moju pleť a VYVIEDLA z omylu :-) Doteraz som si myslela, že mám úplne iný typ pleti ako v skutočnosti mám! A na základe toho som si vlastne kupovala zlé produkty, ktoré mi skôr škodili ako pomáhali a nevyčarili želaný efekt. Okrem toho som sa ale dozvedela, ako si správne čistiť pleť a kde robím chyby. No a popritom všetkom som mohla vyskúšať všetky produkty,  ktoré Mary Kay pre môj " typ "ponúka.  A to som bola teda milo prekvapená.  Produkty, ktoré som mala možnosť otestovať ... no úžasné!  Ach áno, čo asi môžem hovoriť, keď som raz skúsila a neviem ako mi to pomôže.  Ale omyl vážení!  Aby nik nemal pocit, že zavádzam. Dostala som testovaciu sadu na základe ktorej budem vedieť či mi produktami " sadli ". Takže v blízkej dobe čakajte príspevok o spokojnosti s týmito výrobkami... aj keď myslím,  že dobre viem ako to dopadne a že ma v blízkej dobe čaká nákup v Mary Kay.  Jedine čo môžem teraz povedať, je že po použití prípravkov som sa cítila doslova znovuzrodená. Na Lubkinu otázku ako sa cítim, som odpovedala:" Tak ľahko akoby moja tvár bola hodváb . " A naozaj také boli moje pocity.
JEDNOZNAČNE odporúčam aspoň vyskúšať kozmetiku a poradenstvo v salóne Mary Kay. Či už chcete pomôcť, poradiť alebo vyskúšať niečo nové. Kto neskúsi - nevie a prichádza o veľa!
Dole na obrázku nájdete kontakt na poradkyňu Lupčik. Úspešnú, sebavedomú ženu ochotnú poradiť, pomôcť a vďaka ktorej prežijete " Krásnu hodinku Krasy !!! "
Ps: už teraz sa teším na ďalšiu návštevu Mary Kay!!!
Inak ešte by som zabudla! Vidíte tie topánky?! Krásne však?  :-) Majte ešte krásny deň! Pá.

Tak to je ona Lupčik ! :) Šikovná žienka, ktorá má svoje sny a šľape si za nimi ! Mary Kay musí byť hrdá na svoju pracovníčku :)

Všetko je pripravené môže sa začať! 

                                                   Tu už niekto netrpezlivo čaká : -D
Salónik ...



:) Tak túto ženu hľadajte v Mary Kay !

Mary Kay - Ľubomíra Suchomelová, kontakt 0904 029 554, Sídlo - Žilina 






          Na konci hodinky krásy ma Ľubka ešte krásne nalíčila!












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára