utorok 5. mája 2015

Sacher cake

Sacherova torta, delikatesa! :) Úplne zbožňujem túto tortu!!! A verím, že asi každý kto má rád čokoládu. Kedysi som mala na Sacherku jeden super recept no niekde som ho zapatrošila.
Preto som sa rozhodla nájsť si iný. A našla som ... ale ... ale ako som tak postupovala podľa postupu, prišla som na to, že chýba množstvo cukru a múky. A tak som musela znova improvizovať!
A rovnako aj poleva. Recept síce bol ale nejako mi nesedel. Ja osobne rada pridávam do čoko-polevy maslo, mám pocit, že je to potom také jemnejšie.
Torta nakoniec všetkým chutila :) A ja si idem rýchlo po posledný kúsok!

Tak nech chutí aj vám!


Potrebujeme:  6ks vajcia
                       140g horká čokoláda
                       150g maslo
                       1 balíček vanil. cukor
                       120g hladká múka
                       5 štipiek prášku do pečiva
                       110g práškový cukor
                       lekvár

Poleva: 100ml voda
             200g cukor
             kúsok masla
             150g čokoláda na varenie /horká čokoláda

We need:  6 eyes
                140g dark chocolate
                150g butter
                1 backage vanilla sugar
                120g flour
                5 pinchs backing powder
                110g icing sugar
                jam


Topping: 100ml water
                200g sugar
                piece of butter
                150g dark chocolate


Postup: Do tuha vyšľaháme bielka a odložíme do chladničky.
             Maslo s čokoládou roztopíme na vodnom kúpeli, pridáme vanilkový cukor. Žĺtka premiešame s práškovým cukrom. Pridáme zmes s čokoládou, premiešame a pridáme múku s práškom do pečiva a pomaly primiešame sneh.
              Vylejeme do tortovej formy a pečieme cca 35min/180°C
Keď je torta upečená, necháme ju vychladnúť a potom prerežeme cez stred a natrieme lekvárom.
Medzi tým si pripravíme polevu. Vo vode roztopíme cukor, na vodnom kúpeli roztopíme čokoládu s maslom a pridáme cukrovú vodu. Zmes vylejeme na tortu a necháme vychladnúť.

Whisk egg whites until stiff and store in fridge.
              Butter with chocolate melted on a water bath, add the vanilla sugar.
Yolk mix with icing sugar. Stir in chocolate mixture, stir and add the flour with backing powder  and slowly give a snow .

              We pour into the cake form and bake for about 35min / 180 ° C
When the cake is baked, let it cool. We cut across the middle and we give jam.
Meanwhile we prepare the icing. Melt sugar in water, in a water bath, melt the chocolate with the butter and add sugar water. We pour out the mixture  on cake and let it cool.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára