streda 22. apríla 2015

Earth day

Ahojte!
Prajem vám krásny slnečný deň!  :-) Takže dnes máme deň zeme,myslím, že práve preto bol dnes deň, spraviť niečo užitočné pre našu planétu.
Hm, píše sa to ľahko, číta sa to ľahko avšak čo sme pre tú našu ZEM spravili? 

Myslím, že zmieňovať globálne, environmentálne problémy je zbytočné, pretože asi by viacerí riadky radšej preskočili. No mali by sme sa snažiť o lepšiu budúcnosť. Aj keď malým ústretovým krokom ale predsa.
Čo napríklad pozbierať odpadky v prírode,vyčistiť horský potôčik alebo len zasadiť strom? 
A nemyslite, že to píšem len "od buka do buka"aj ja sama som to pár-krát spravila a budem v tom naďalej pokračovať. 
Dobre, môj prehovor do duše sa končí a idem k tomu o čom tiež bude tento príspevok ;)

Akurát sedím v záhrade a vyhrievam sa na slniečku. Včera som začala poriadky v mojej skalke. Klasika,čistenie,triedenie, sadenie.... Pre mňa relax. Slnko, kvietky,čerstvý vzduch.  
Už dlho chcem pridať príspevok o rastlinách, kvetoch a bylinách z mojej záhradky-skalky-balkóna, no nemôžem sa so do toho dokopať LENIVEC:-D A nedokopala som sa veru ani dnes. Ale keď je tak pekne, škoda sedieť za smartfonom :)
Tákže vegette aj vy :) A pozrite ako sa to už u nás "z-jar-ieva" Majte pekný deň!  Pá!




Náš žabiak !


 Levanduľa :)

 Nová ruža od tety.






A jasné takto sa slní Zojka :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára