streda 8. apríla 2015

Roasted mushrooms

AHOJTE!
       Tak ako sa máte po Veľkej noci? Ja dúfam, že ste si všetci oddýchli a nabrali síl do ďalších dní :)
Ja som po sviatkoch dostala chuť niečo vymyslieť.  V chladničke sme mali šampiňóny tak som sa rozhodla z nich spraviť mňamku.

     Raz som už zapekané šampiňóny robila podľa receptu, no boli dosť nasaté olejom. Chutili ale nie tak ako by podľa mňa mali. A to bol dôvod vymyslieť si svoj recept na ne.

Potrebujeme: šampiňóny (najlepšie väčšie),
                    zemiaky,
                    polovička červenej cibule,
                    podľa chuti prerastenú slaninu,
                    syr údený a neúdený,
                    olivový olej, 
                    soľ,korenie na žovánsku (alebo grilovacie korenie)
Zemiaky si nakrájame na menšie kúsky a povaríme cca 10 min. Potom dáme vychladnúť.  Šampiňóny si umyjeme a vydlabeme.  To čo sme vybrali si odložíme na plnku. Šamiňóny naukladáme na zemiaky do zapekacej misy a pokvapkáme oliv.olejom a osolíme.
Na cibuľke si trošku orestujeme slaninu(dopraží sa v rúre),pridáme to čo sme vydlabali a chvíľu restujeme. Nechápeme trochu vychladnúť a potom zmesou naplníme šampiňóny. Posypeme korením a prikryjeme alobalom. Pečieme pri teplote 200°C Keď sú zemiaky mäkké, posypeme nastrúhaným syrom a dáme zapiecť už bez alobalu. 
Keď syr ztmavne,vyberieme. Hmmm už cítiť tú krásnu vôňu mňam!!!

                               Dobrú chuť! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára