piatok 6. marca 2015

Vegetable salad with chicken

 




   
Minulú večeru som chcela spraviť niečo jednoduché, chutné a zdravé. Pozrela som do chladničky a čo chladnička dala - som použila :) Šalát, ktorý určite každý poznáte. Mám veľmi rada zeleninu a aj kuracie mäso. A keďže teraz je to "super" obdobie kedy chrípka číha za každým rohom, je dobre poistiť sa príjmom vitamínov! A okrem toho sa dobre najesť :-P Takže ak práve premýšľate nad tým čo si dať pod zub, možno vám tento šalát príde na chuť.
Potrebujeme: šalát, paradajky, uhorku, syr, (ja som použila Balkánsky), kuracinu a chlieb.
Kuracie kúsky osolíme a upečieme alebo ugrilujeme. Zeleninu so syrom nakrájame na malé kúsky a zmiešame s kuracím mäsom. A to je vše. Šalát som nesolila ani nekorenila pretože syr je dosť slaný. Ale ak máte iný typ syru, podľa chuti dosolte alebo dokorente, či pridajte čili.
                                                         Dobrú chuť!!!!
 



I made this healthy and tasty salad.
Preparation is so easy. We need : 1 salad, tomatoes, cucumber, cheese ( I had feta cheese, Balkan cheese), chicken and bread.
 1. All cut into small pieces.
2. Sprinkle chicken with salt and roast.
3. And this is last step. Everything mix together and give to the fridge. I don't give salt and pepper to the salad because the cheese is salty. If you have another type cheese , you can give salt, pepper or chilli.    
                                                           Bon appetit!!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára