utorok 24. marca 2015

Truffles



   Minule som kúpila Truffles. Všetkým doma chutilo,tak som sa rozhodla experimentovať a skúsiť ich spraviť.  Videla som veľa receptov,ktoré ma zaujali, no žiaden nebol taký podla môjho gusta. Vymyslela som si preto svoj. 
A... vydarilo sa ;)
Recept je úplne jednoduchý a zvládne ho naozaj každý!  A potrebujeme minimum surovín.  Na začiatok som to nechcela moc riskovať :) 


Potrebujeme: 200g 74% čokolády na varenie
                      100g  54% čokolády na varenie
                      100mil. smotana na šľahanie
                      30g masla
                      kakao na obaľovanie


Postup: Čokoládu dáme rozpustiť na vodnom kúpeli. Keď sa rozpustí pridáme maslo. Potom pridáme smotanu. Dáme schladiť a keď je hmota studená, vytvarujeme guľôčky.  Ja som som ich robila lyžičkami. Obalíme ich v kakau a dáme do chladničky.



   Last time I bought Truffles. All tasted at home, so I decided to experiment and try to do them. I saw a lot of recipes that impressed me but none has been so according to my tastes. I therefore made up my recipe.
Recipe is simple! And we need a minimum of raw materials.

 Ingredients: 200 g of 74% cooking chocolate
                     100 g of 52% cooking chocolate
                     100 mil. whipping cream
                     30g butter
                     cocoa


Procedure: chocolate we dissolve in a water bath. When dissolved, add the butter. Then add the cream. Put in the the fridge. When the mass is cold, we make balls and coat in cocoa.   









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára