piatok 13. marca 2015

One Sunday

   Mám tak rada slnečné dni!!! Keď sa začína všetko po zime pomaly prebúdzať. Vo vzduchu cítiť sviežosť, naokolo bľaboce voda a všetci sú takí veselší :)
A keď už vykukuje aj slnko o to viac to láka von. Síce keď sa teraz pozriem von oknom, myslím, že najlepšie je byť doma pri káve ako vonku na zime. Boli sme asi dve hodinky v meste, no je tam taká kosa! A to som sa tešila, že už to zimné obdobie skončilo.
V nedeľu sme boli vonku a nafotila som aj zopár fotiek už takého " jarnejšieho " outfitu :))
Síce top, ktorý som mala, je asi viac na letné dni, keď som si dala navrch kabát nebola mi vôbec zima.


    I love sunny days!!! When everything is waking up after the winter. In the air feel greenness, around hear water and everyone are merrier. :)
The sun is calling us out.
But now, I think, that is better sit at home and drink a coffe. We were in the town two hours, it was so cold. And I was happy to have a winter season ended :D 
In sunday we were out and I made a foto such "spring" outfit.
















Coat -
Motivi, Top - Motivi, Jeans - Tally Weijl, Bag - F&F, Shoes - Topankovo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára