piatok 27. marca 2015

New in kitchen


Rozmýšľala som, že spravím príspevok o nových pomocníkoch v kuchyni. A tak  je tu :)

1. Nové silikónové formy. Jedny na muffinčeky. Ak ste pozerali staršie príspevky, mohli ste si všimnúť, že už som ich využila pri nutellových maffinách. A názor na ne som spomenula. No okrem nich mám aj silikónovú tortovnicu. Ani neviem, či sa dá nazvať tortovnica, skôr forma.
Robila som v nej jablkovník. Bol super ale cesto mi viac nakyslo a tak mi potom cesto cestovalo po rúre. :)
Len včera som si kúpila takúto tyrkysovú stierku, takže uvidíme či sa osvedčí.


2. Kukuričný olej so zázvorom. Popravde, neviem kde presne v Čínskej kuchyni sa používa. Asi najskôr pri sushi, no ja ho chcem použiť pri šalátoch a na ryby.
ALE!!!! ja ho VYUŽIJEM aj inak. Možno ste ani nevedeli ale - je vhodný pri kožných problémoch (vyrážky, opary ). Tiež je super na vlasy, ( ale o tom bude budúci príspevok kde budem z neho robiť masku na vlasy) 
Mali by ho užívať tehotné ženy a deti a tiež je vhodný pre cukrovkárov.
Používa sa na masáže kĺbov :)  Pomáha pri tvorbe červených krviniek. 

Mali by ste porozmýšľať či si ho nezaobstaráte ! ;-)

 3. Tak toto asi nepotrebuje komentár. Kto nemiluje Nutellu? Palacinky, lievance, muffiny, koláče ... tak tam všade v mojich receptoch bude. :)



4. Toto je moje nové auto :) Už doma máme srdiečko a poznáte to, aj oči by jedli. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára