štvrtok 19. marca 2015

Cleaning shoes

Ahojte, tak je tu čas jarný. Čas zimným topánkam zamávať a uložiť na zimný spánok. A ja začínam robiť jarné upratovanie v mojom šatníku. Dnes som začala s uskladňovaním zimných topánok.  Aj keď niektoré sú jarné, som vždy rada, keď mám veci na svojom mieste. Dlhšie som si nerobila poriadok v botníku tak som rada, že som sa do toho "dokopala". A ak aj vy idete uskladňovať tie svoje topánky, je tu zopár prípravkov, ktoré používam ja a som s nimi Maximálne spokojná!






1. Univerzálny čistiaci prípravok vhodný  na každý materiál. Ak nechcete mať 5 rôznych prípravkov, určite si tento jeden zaobstarajte! Je super. Topánky sa s ním veľmi ľahko čistia. A očistí skoro všetky fľaky na topánkach. Len ho nastriekate na topánku a vyleštíte hubkou.




2. Klasika, čistič na čierne topánky. Vďaka nemu zakryjete všetky škrabance na vašich topánkach. 

3.  A toto je sprej na nezaplatenie! Vždy som mala problém ako vyčistiť semišové topánky. Viete ako to s semišovými chodí. Stačí len trochu vody a je po kvalite topánok. Preto si neviem tento prípravok vynachváliť! Očistíte nim špinu z topánok a pritom oživíte farbu semišu a dokonca chránite topánky pred ďalším poškodením alebo vodou. Len nastriekate, necháte chvíľku pôsobiť a vyleštíte.



4. Sprej na nohy od Avonu :-P Ja ho používam na "prevoňanie" topánok. Hlavne keď ich idem takto na zimu uskladniť. Aby voňali sviežosťou celý rok ;)




Tak tieto kefy, bohužiaľ, nemám. no chcela by som si zaobstarať hlavne tú na semiš! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára