pondelok 9. februára 2015

Family - Me & you ours child




        


        Dnes má našla malá princezná presne dva mesiace a deväť dní! Polahodením na moje <3 je keď si malinkú vezmem do rúk a ona sa na mňa tak krásne usmeje. Tie jej krásne nevinné očká, ktorými na mňa tak úprimne pozerá. Nie je na svete nič krajšie ako pohľad a úsmev Vášho spokojného dieťaťa. A vlastne KLAMEM, je niečo krajšie! To, keď si môj manžel chytí Našu dcérku do náručia obaja sa na mňa s láskou pozrú a usmejú sa.Tak vtedy nastane ten okamih, okamih kedy sa zastaví čas a k väčšiemu šťastiu nič netreba.
Ak máte šťastnú rodinu,
      ktorá Vás Miluje a Vy Milujete ju, máte všetko! 


        Today is day when our princess is two months and nine days . I love my daughter, she is our treasure. I love when she looks at me and when I see her beautiful eyes. When she smiling at me. And the best moment is when my husband holds our baby in arms and they smiling. I love my family,I love my husband, he and our daughter are my everything.
                                             If you have happy family which Loves you, you have everything!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára